Sosyal Mi? Medya

RSS

HOŞGELDİN KANKA AMA BOŞUNA GELDİN

Belki önemli bir iş için geldin...Fakat blogumuz şuanda yapım aşamasında...Yakın zamanda yeniden bekleriz.

Launching
comeback
launchpad

12 Ağustos 2013 Pazartesi

İnternette Böyle Sorulara Asla Yanıt Vermeyin !


Şikayetvar'ın haberine göre; internette dolaşırken karşılarına çıkan "Cep telefonu kazanma fırsatı için soruları yanıtlayın" ilanına tıklayan vatandaşlara 2 kolay soru soruldu ve 40 saniye içerisinde cep telefonlarına gelen şifreyi yazmaları istendi. Cep telefonuna gelen şifreyi ilana yazan vatandaşlardan iptali mümkün olmayan 10 TL gibi bir ücret kesildi.

Yeni yöntem ise şöyle: Siz internette gezerken karşınıza ilan gibi bir şey geliyor. İlanı kapatmak için üstüne tıkladığınızda kendinizi cep telefonu kazanma gibi cazip tekliflerle dolu bir pencerede buluyorsunuz. Daha sonra karşınıza çok kolay 2 soru geliyor ve yanıtladıktan sonra bir pencere daha açılıyor cep telefonu numaranızı istiyor. Numaranızı girdiğinizde size bir mesaj geliyor. Mesajdaki şifreyi girdiğinizde çekilişe katılma şansı yakalayacağınız belirtiliyor ve bunun için size 40 saniye veriliyor. Heyecana kapılıp 40 saniyede gelen mesajı okumadan şifreyi yazdığınızda ise sizden haftalık 10 TL gibi bir ücret kesileceği mesajını alıyorsunuz. Bu yöntemle kandırıldıklarını ifade eden vatandaşların Şikayetvar'a gönderdiği şikayetlerden bazıları şöyle:

"Cep Telefonu Çekilişi İçin 2 Basit Soru"

"İnternette gezerken telefon kazanma fırsatı olduğunu gösteren bir sayfa açıldı. Telefon numaram istendi. 2 basit soru soruldu ve bunları bildikten sonra başka bir sayfaya yönlendirildim. Telefon kazanmak için yaklaşık 40 saniye içerisinde telefonuma gönderilen şifrenin yazılması istendi. Telefonuma gönderilen mesajda bunun ne kadar olduğu da yazıyormuş ama uzun bir metnin sonunda. Heyecanla 40 saniyede hemen şifreyi yazmak istediğimden mesajın tamamını okumadım. Hemen şifreyi yazdım ve haftalık 10 TL bir para çekildi hesabımdan. İptal etmek istediğimde ise gelecek haftaları iptal edebileceğim kesilen 10 TL'yi iade alamayacağımı öğrendim."

Bu İlana Tıklarsanız Yandınız!

"İnternette dolaşırken cazip teklif olan bir ilanla karşılaştım. İlanı kapatmak istedim ama nafile. İlanı tıkladığımda hediyeyi kazanmam için cep telefonu numaramı girmemi istedi. İyi güzel deyip telefon numaranızı giriyorsunuz. Sonra bir de bakmışsınız üye yapmışlar. İptal mesajı yolluyorsunuz falan ama nafile. Her ay telefon faturanızda 40 TL'ye varan ücret kesildiğini görüyorsunuz. Müşteri hizmetlerini arayıp bu nedir ben böyle bir şeye üye olmadım iptal edin paramı da iade edin diyorsunuz, paranızı iade etmiyorlar ama gelecek aylar için iptal ettiklerini söylüyorlar. Macera burada bitiyor mu? Hayır. Ertesi ay faturada iptal edilen servis için yeniden ücret çekildiğini görüyorsunuz."

"Para İadesi Yok"
"İnternette bir reklama tıkladım ve cep numaram istendi. Yazdım ve gönderdim. Daha sonraki birkaç hafta (belki de birkaç ay) boyunca nedenini anlayamadığım bir şekilde kontörlerim düştü. Olayı araştırdım ve bilmediğim bir yere üye olduğumu ve bu yüzden ücretin bu hizmete gittiğini öğrendim. Neden bu kadar geç fark ettiğimi sorabilirsiniz . Ona da şöyle cevap vereyim: Habersiz üyelik. Yok biz tıklamışmışız da onaylamışız da. Bir ayda fazladan 40 TL ücret alındı. Aradığımda ise siz ya da başkaları bunu onaylamış internet sitelerinden reklamlara tıklamışsınız denildi. Para iadesi de yapılmıyor. Sadece üyelik iptali yapılıyor. Şikayetçiyim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

Labels

About us

footer logo
Addiction is Clean and Responsive Personal Blogger template. Its very Simple and light.

Labels

Popular Posts

Reklamm

author
autor

Arnar Stef�nsson

A graphics designer, a web developer, a boyfriend, a friend, a son, a legend..

Facebook