Sosyal Mi? Medya

RSS

HOŞGELDİN KANKA AMA BOŞUNA GELDİN

Belki önemli bir iş için geldin...Fakat blogumuz şuanda yapım aşamasında...Yakın zamanda yeniden bekleriz.

Launching
comeback
launchpad

4 Şubat 2014 Salı

GTA Sanandreas Fare Çalışmama Sorunu [Kesin Çözüm]



Merhaba değerli E-Blogcum yazımda sizlere oyuncuların vazgeçilmez oyunu olan GTA Sandreas hakkında bir sorunun çözümünü paylaşıcağım.
GTA Sandreas yüklü bilgisayarıı olan bilir oyunda bazen fare çalışmıyor hareket etmiyor ama bu bilgisayardan kaynaklanmıyor oyundan kaynaklanıyor.Bu yazımızda bu soruna resimli çözüm getireceğim :) 

Adımları dikkatli bir şekilde yaparsanız oyunda herhangi bir sorun kalmaz

Oyunun yüklü olan klasörüne girip uygulama simgesine sağ tıklıyoruz


Özellikler kısımı açıldığında üst taraftaki sekmelerden uyumluluk sekmesine geliyoruz.

Uyumluluk sekmesine geldiğimizde Uyumluluk modunu aktif ediyoruz.

Uyumluluk modunu aktif ettikten sonra resimde gösterilen Windows 98/Windows Me yazısını seçiyoruz.Ardından uygula diyip işlemi bitiyoruz.
ARTIK RAHATÇA OYUNUN KEYFİNİ ÇIKARABİLİRSİNİZ.


48 yorum:

  1. adımları doğru takip ettiğinden emin ol yada Windows 98 yerine Windows 8 yap birde öyle dene

    YanıtlaSil
  2. OLDU ELİNE SAĞLIK WINDOWS 98/ME YAPTIM

    YanıtlaSil
  3. Önemli değil :) İyi Eğlenceler

    YanıtlaSil
  4. benim bilgisayarım windows 8 bende aynı sorunu yaşadım ilkte çalışıyordu fakat sonradan ozuldu hepsini denedim olmadı bitek windows 85 me de oldu fakat ordada kayıtlar açılmıyor nasıl yapıcam ???

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Görev yöneticisinden benzeşmeyi ayarlamaya göre çok daha güzel bir yöntem. Bende de güzel bir şekilde çalıştı.

    YanıtlaSil
  6. Tamam kardesim saol oldu ama yaptığım bütün görevler gitti 23 tane görev yapmıstım

    YanıtlaSil
  7. Denedim düzeldi. Sağolasın kardeş

    YanıtlaSil
  8. aynen bendede kayıtlar gitti

    YanıtlaSil
  9. bende uyumluluk yazmıyor :(((

    YanıtlaSil
  10. kayıtlar gittii :((((((((( yhaa oyunun %82 sindeydim yha olcak şimdi :((((

    YanıtlaSil
  11. bende uyumluluk yok özellikler diyorum

    YanıtlaSil
  12. çooook sağol oldu widos8 de kesin çözüm

    YanıtlaSil
  13. çook sağol widos8 kesin çözüm

    YanıtlaSil
  14. arkadaşlar uyumluluk yok bende o özelliklerde

    YanıtlaSil
  15. abi olduda bütün save lerimi sildi sae taşıma oluyormu eğer olmuyorsa oyunu yeniden bitirmek zorunda kalacam

    YanıtlaSil
  16. Kardeş Allah senden razı olsun Beceremeyenler Laf atmasın lütfen.

    YanıtlaSil
  17. oldu çok sağolun kaç gündür bununla uğraşıyordum sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. olmadı
    abi Windows de olmadı

    YanıtlaSil
  19. bende uyumluluk yok ?

    YanıtlaSil
  20. Bu fare nin ilacı değil düzeliyor ama kayıt gider bu moda olur

    YanıtlaSil
  21. Windows 10 sorunu çözdüm teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  22. w8 de uyumluluk sekmesi yok nabicam

    YanıtlaSil
  23. eline sağlık kesin çözüm budur işte...

    YanıtlaSil
  24. http://hepsininiyisi.net/forum/threads/%C3%87%C3%B6z%C3%BCm-windows-8-8-1-gta-san-andreas-fare-%C3%87al%C4%B1%C5%9Fmama-sorunu.2771/

    YanıtlaSil
  25. http://hepsininiyisi.net/forum/threads/%C3%87%C3%B6z%C3%BCm-windows-8-8-1-gta-san-andreas-fare-%C3%87al%C4%B1%C5%9Fmama-sorunu.2771/

    YanıtlaSil
  26. İYİ DÜZELİR WİN8,WİN8.1,WİN10'DA ÇALIŞIYOR

    YanıtlaSil
  27. olmadı benımkı Wındows xp (servoce pack 2 ) de

    YanıtlaSil
  28. olmadı benımkı Wındows xp (servoce pack 2 ) de

    YanıtlaSil
  29. olmadı benımkı Wındows xp (servoce pack 2 ) de

    YanıtlaSil
  30. böyle yaptım düzeldi ama kaydettiğim oyun gitti amına koyayım

    YanıtlaSil
  31. Hey Allah razı olsun ya, oyunu silecektim :)

    YanıtlaSil
  32. Ilk kez yaptigimda oldu ertesi gun ayni ayarlarla oyunu actigimda tekrar eski haline döndü ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  33. Eline sağlık kardeş. Canabvar gibi ateş ediyor :)

    YanıtlaSil
  34. Olmasına oluyor fare çalısıyor ama bu seferde Kayıtlar gidiyor. Buna nasıl bi çözümün var

    YanıtlaSil
  35. Gerçekten oluyo wallaha artık oyunu silcektim ama bu çözümü yapınca düzeldi... TEŞEKKÜRLER ADMİN

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar bu oyuna first person mod ve cleo4 yükledim. Sonra da oyuna bir sürü yama attım araç uçak vb. bundan sonra iflah olmadı önce mouse gitti sonra oyunda yollar kaybolmaya falan başladı. Bunun üzerine gördüğüm bir videodaki işlemleri yaptım yollar düzeldi ancak fare düzelmedi bir de üstüne oyun çalışmayı durdurdu hatası alıp duruyorum bi yardım eder misiniz ? murat4352009@hotmail.com ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Hakkımda

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

Labels

About us

footer logo
Addiction is Clean and Responsive Personal Blogger template. Its very Simple and light.

Labels

Popular Posts

Reklamm

author
autor

Arnar Stef�nsson

A graphics designer, a web developer, a boyfriend, a friend, a son, a legend..

Facebook