Sosyal Mi? Medya

RSS

HOŞGELDİN KANKA AMA BOŞUNA GELDİN

Belki önemli bir iş için geldin...Fakat blogumuz şuanda yapım aşamasında...Yakın zamanda yeniden bekleriz.

Launching
comeback
launchpad

16 Şubat 2014 Pazar

Yeni Tema :)


Evet evet uzun bir aradan sonra tema değiştirme kararı verdim bir önceki temam Tahsin abinin wordpress'e yaptığı temanın bloggera entegre edilmiş haliydi tema sade olması bakımından iyiydi fakat görsel bakımından pek de iyi deyildi tabiki bu bana göre.

İnterneti biraz araştırıp uygun tema aramaya başladım o kadar çok tema vardı ki bunlardan bazılarını eledim ve bir blogdan bulduğum temayı aldım.İlk başta deneme blogumda temayı denedim sonradan temayı aktif ettim.

Şimdi aldığım yer her yere kendi linkini koymuş editlemeye başlıyorum ilk olarak logoyu kullanacağım için mutluyum öteki temada logo koymaya yer yoktu sadece E-Blogcum yazısı vardır.Şimdi ise logo koydum ve logoda buğulanma efekti var :) 

Footera gelecek olursak Öneri Makaleler kısmını aylık değiştirebilirim.Dost bloglar kısmı şuanlık boş ama antlaşmalı link takas yaptığım blogların linkleri koyabilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

Labels

About us

footer logo
Addiction is Clean and Responsive Personal Blogger template. Its very Simple and light.

Labels

Popular Posts

Reklamm

author
autor

Arnar Stef�nsson

A graphics designer, a web developer, a boyfriend, a friend, a son, a legend..

Facebook