Sosyal Mi? Medya

RSS

HOŞGELDİN KANKA AMA BOŞUNA GELDİN

Belki önemli bir iş için geldin...Fakat blogumuz şuanda yapım aşamasında...Yakın zamanda yeniden bekleriz.

Launching
comeback
launchpad

31 Ağustos 2012 Cuma

HaxBall Lag Sorunu (2012 – Çözüm)



yaklaşık 1 haftadır HaxBalloyuncuları lag (gecikme) sorunuyüzünden isyan etmekte. Olayı çözmek için oyun forumlarında bir çok program önerilmiş fakat sorun halen tam olarak çözülebilmiş değil. Zira HaxBall’da lag sorunuyaşamanızın sebebi geçtiğimiz hafta yayınlananGoogle Chrome v21 güncellemesinin sıkıntılı olmasıdır. Peki bu kanıya nereden vardım? Yazının devamında…
Geçtiğimiz hafta Google Chrome güncellemesi yaptıktan sonra teferruatlı Flash içeren sayfalarda videoların, reklamların..vb diğer nesnelerin az da olsa yavaş ilerlediğini fark ettim. Bu sorunu netleştirmek için ilk önce bağlantımı kontrol ettim ve bir sorun olmadığını anladım. Daha sonra Chrome ile Youtube’dan rastgele bir video açtım. Halen takılma ve ses kayması vardı. Videodandır diye düşünerek farklı bir video açtım. Yine aynı sorunla karşılaştım. Aynı videoyu Mozilla FireFox tarayıcısı ile açtığımda hiçbir sorun yoktu. Böylelikle Google Chrome son versiyonun Flash ile bir alıp veremediği olduğu kanısına vardım.
Chrome ile video izlerken CTRL+ALT+DELETE kombinasyonunu uygulayarak görev yöneticisini açtığımdaCPU kullanımının fırladığını (%90′larda), aynı şekilde FireFox‘da izlediğimde ise %25′i aşmadığını gördüm.
Mozilla FireFox ile HaxBall‘da oda açtım, oyuncular geldi ve oyunu başlattım. Oyuncular “oh be sonunda lagsız bir oda!” gibi cümleler sarf ederek oyunun tadını çıkarttılar. Ben de rahat, sorunsuz, pingsiz ve donma sorunu olmadan oyun oynadım.

Bu Konu Hakkında Bazı Videolarda Var ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

Labels

About us

footer logo
Addiction is Clean and Responsive Personal Blogger template. Its very Simple and light.

Labels

Popular Posts

Reklamm

author
autor

Arnar Stef�nsson

A graphics designer, a web developer, a boyfriend, a friend, a son, a legend..

Facebook