Sosyal Mi? Medya

RSS

HOŞGELDİN KANKA AMA BOŞUNA GELDİN

Belki önemli bir iş için geldin...Fakat blogumuz şuanda yapım aşamasında...Yakın zamanda yeniden bekleriz.

Launching
comeback
launchpad

8 Eylül 2012 Cumartesi

Psy - Gangnam Style

Psy - Gangnam Style
 Ne Zamandır Kendim Böyle Kişisel Yazı Yazmıyordum.Oyun|Blog'la İlgileniyordum.Bu Aralar Facebook'ta En Çok Paylaşılan Videosu Bu Böyle Şarkı Çince Mi ? Japonca Mı Valla Bilmiyorum Ama Şarkı Klipi Biraz Ajdarın Klibi Gibi :) Ama Şarkı Çok Güzel İnsanın Kanını Canlandırıyor.Eminim Şarkıyı Dinleyince Sizde Çok Seviceksiniz.He Bide Çok Güzel Bir Gif Yapmışlar :D

Aslında Şarkı Adını Türkçe Olarak Okursan OPA GANGIM SITAY :D 


Gifti Görünce Gülmekten Öldüm :D 

Psy - Gangnam Style gif


Hakkımda

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

Labels

About us

footer logo
Addiction is Clean and Responsive Personal Blogger template. Its very Simple and light.

Labels

Popular Posts

Reklamm

author
autor

Arnar Stef�nsson

A graphics designer, a web developer, a boyfriend, a friend, a son, a legend..

Facebook